Z dniem 1 lipca 2013 r. organizowanie odbioru odpadów przejmuje na siebie gmina, która to zadanie realizować będzie poprzez wyłonionego w drodze przetargu wykonawcę, tj. Zakład Oczyszczania Miasta sp. z o.o. w Świdnicy (ZOM). Każdy mieszkaniec gminy Świdnica musi we własnym zakresie zadbać o pojemnik na odpady zmieszane. W tym zakresie ma do dyspozycji 2 możliwości: zakupić nowy pojemnik lub podpisać umowę z ZOM-em na dzierżawę dotychczas używanego.
Poniżej oferta firmy ZOM Sp. z o.o. na dzierżawę lub zakup pojemnika na odpady zmieszane komunalne.
OPCJA DZIERŻAWY POJEMNIKA
Typ pojemnika
(pojemność)
|
Miesięczna opłata brutto
|
Pojemnik dotychczas używany
Kwoty tylko dla klientów, którzy byli obsługiwani przez ZOM Sp. z o.o.
|
Pojemnik nowy
|
110 l-120 l
|
2,46 zł
|
4,92 zł
|
240 l
|
3,08 zł
|
5,54 zł
|
1100 l
|
12,30 zł
|
19,68 zł
|
7000 l
|
172,20 zł
|
221,40 zł
|
OPCJA ZAKUPU POJEMNIKA
Typ pojemnika
(pojemność)
|
Cena pojemnika brutto
|
Pojemnik dotychczas używany
Ceny tylko dla klientów, którzy byli obsługiwani przez ZOM Sp. z o.o.
|
Pojemnik nowy
|
110 l-120 l
|
36,90 zł
|
110,70 zł
|
240 l
|
61,50 zł
|
172,20 zł
|
1100 l
|
430,50 zł
|
984,00 zł
|
7000 l
|
2 460,00 zł
|
4 920,00 zł
|
Zakup lub dzierżawa pojemnika wiąże się z zawarciem stosownej umowy. W tym celu należy osobiście zgłosić się do siedziby ZOM, ul. Metalowców 4 w Świdnicy, tel. 74 857 70 52 (poniedziałek-piątek w godzinach 7-15). Szczegółowe informacje dostępne są również na stronie www.zomswidnica.pl
Uwaga! Dotychczasowi klienci obsługiwani przez firmę BEBA i ALBA będą mogli pozostawić swoje pojemniki, a tym samym je dzierżawić, lub zakupić nowe na zasadach, jak dla klientów ZOM-u.
|